Είναι μια υπηρεσία ενοικίασης που σας επιτρέπει να αποκτήσετε διακοσμητικά έπιπλα και άλλα προϊόντα γρήγορα και εύκολα, ενώ τα διατηρεί εκτός χωματερών.
Μπορείτε να συμμετάσχετε στην κοινότητα της LHRENTAL με ένα από τα προγράμματα ενοικίασης: Συνδρομή 2 ετών (24 μήνες), Συνδρομή μεσαίας διάρκειας (18+ μήνες), Ετήσια συνδρομή (12+ μήνες), Σύντομη συνδρομή (3/6+ μήνες) ή Μηνιαία συνδρομή (1+ μήνας).
Αν προτιμάτε να αγοράσετε τα έπιπλά σας απευθείας, προσφέρουμε και την επιλογή αγοράς, όπως σε μια παραδοσιακή ηλεκτρονική αγορά!
Γιατί να επιλέξετε την LHRENTAL;
+
Η ενοικίαση επίπλων σας προσφέρει ευελιξία χωρίς το άγχος της διαμόρφωσης του χώρου σας ή της μετακόμισης σε νέο χώρο.
Με έπιπλα χωρίς δεσμεύσεις, μπορείτε να ανανεώσετε τον χώρο σας αλλάζοντας τα αντικείμενά σας.
Πού παραδίδετε;
+
Προς το παρόν, παραδίδουμε στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής και στους γειτονικούς νομούς.
Εάν βρίσκεστε εκτός αποθέματος κάπου, ενημερώστε μας για το πού βρίσκεστε και θα το μεταβιβάσουμε στην ομάδα μας καθώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε την επιχείρησή μας!
Μπορεί η LHRENTAL να απομακρύνει τα παλιά μου έπιπλα;
+
Όχι, η ομάδα μας δεν έχει την εξουσιοδότηση να αφαιρεί αντικείμενα από τον χώρο σας.
Δουλεύει η LHRENTAL με επιχειρήσεις και γραφεία;
Βεβαίως! Διαθέτουμε μια ειδική προσφορά που καλύπτει τις ανάγκες των υπηρεσιών και των γραφείων. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα "Loizos House for Business" εδώ.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αγοράς και συνδρομής;
+
Όλα εξαρτώνται από εσάς! Αν ακόμα εξερευνάτε πού θέλετε να ζήσετε, δεν είστε σίγουροι ποιο στυλ ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής σας, ή απλά σας αρέσει να μετακινείστε συχνά, τα προγράμματα της Loizos House είναι σχεδιασμένα για να σας επιτρέπουν να ζείτε άνετα και βιώσιμα χωρίς να δεσμεύετε κεφάλαιο για την αρχική αγορά.
Αν έχετε ερωτευτεί κάτι, η επιλογή "Αγορά τώρα" είναι η καλύτερη για εσάς!
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη;
+
Η ομάδα μας είναι εδώ για να βοηθήσει! Οι ώρες λειτουργίας μας είναι Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 9:00 π.μ. - 4:00 μ.μ. και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 9:00 π.μ. - 9:00 μ.μ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας μας, κάνοντας κλικ εδώ.
Πόσο γρήγορα μπορώ να παραλάβω τα έπιπλά μου;
+
Συνήθως μπορούμε να παραδώσουμε σε 7-15 ημέρες αν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε άλλες περιπτώσεις, η ημερομηνία παράδοσης αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας για κάθε προϊόν. Μόλις κάνετε την παραγγελία σας και υπογράψετε τη σύμβαση με την Loizos House, θα σας δοθούν διάφορες επιλογές παράδοσης για να επιλέξετε την ημερομηνία που σας ταιριάζει καλύτερα!
Τι περιλαμβάνεται στην παράδοση;
+
Η ομάδα μας θα ξεφορτώσει και θα συναρμολογήσει πλήρως όλα τα έπιπλά σας στο δωμάτιο ή στα δωμάτια της επιλογής σας την ημέρα της παράδοσης! Ορισμένα αντικείμενα θα φτάσουν ήδη συναρμολογημένα, ενώ μερικά μεγαλύτερα αντικείμενα (όπως κρεβάτια και καναπέδες) θα συναρμολογηθούν από την ομάδα κατά την άφιξη. Θα τοποθετήσουμε τα έπιπλα στον χώρο σας και θα καθαρίσουμε τυχόν υπολείμματα παράδοσης πριν φύγουμε.
Παρέχει η LHRENTAL πιστοποιητικό ασφάλισης;
+
Όλα τα προϊόντα είναι ασφαλισμένα για ζημιές έως το 90% της λιανικής τους αξίας, ενώ εσείς είστε υπεύθυνοι μόνο για το 10%.
Παραδίδετε σε ορόφους;
+
Παραδίδουμε σε ορόφους που έχουν πρόσβαση μέσω σκάλας, συνήθως από 1ο έως 2ο όροφο, εφόσον είναι δυνατό. Για ορόφους από τον 3ο και πάνω, χρησιμοποιείται ανελκυστήρας με χρέωση που εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας (ισχύει τόσο για την παράδοση όσο και για την παραλαβή).
Παρακαλούμε ελέγξτε την περιγραφή του προϊόντος όταν προσθέτετε αντικείμενα στο καλάθι σας και ενημερώστε την ομάδα μας για τον όροφο στον οποίο βρίσκεστε πριν από την παράδοση.
Μπορώ να ζητήσω παράδοση χωρίς επαφή;
+
Ναι! Μπορείτε να ζητήσετε παράδοση χωρίς επαφή μέσω της σελίδας Επικοινωνίας, κάνοντας κλικ εδώ. Παράδοση χωρίς επαφή σημαίνει ότι θα παραδώσουμε τα αντικείμενα στην εξώπορτα σας ή όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτή.
Τα αντικείμενα που μπορούν να περάσουν από μια τυπική πόρτα θα φτάσουν προσυναρμολογημένα, ωστόσο, μεγαλύτερα αντικείμενα ενδέχεται να απαιτούν κάποια συναρμολόγηση.
Τι γίνεται αν κάτι υποστεί ζημιά κατά την παράδοση;
+
Δείχνουμε μεγάλο σεβασμό στα αντικείμενα που παραδίδουμε και στο σπίτι σας, σαν να ήταν δικά μας. Ωστόσο, λάθη μπορεί να συμβούν περιστασιακά. Σας συνιστούμε να ελέγξετε πλήρως τα αντικείμενα πριν υπογράψετε την αποδοχή της παράδοσης ή να ενημερώσετε τους οδηγούς μας ώστε να σημειώσουν τυχόν ζημιές!
Τι γίνεται αν κάτι υποστεί ζημιά κατά την παράδοση;
+
Δείχνουμε μεγάλο σεβασμό στα αντικείμενα που παραδίδουμε και στο σπίτι σας, σαν να ήταν δικά μας, αλλά λάθη μπορεί να συμβούν περιστασιακά. Σας συνιστούμε να ελέγξετε πλήρως τα αντικείμενα πριν υπογράψετε την αποδοχή της παράδοσης ή να ενημερώσετε τους οδηγούς μας ώστε να σημειώσουν τυχόν ζημιές!
Ποιο πρόγραμμα ενοικίασης πρέπει να επιλέξω;
+
Τα προγράμματά μας είναι προσαρμοσμένα για να ταιριάζουν στον τρόπο ζωής και τις ανάγκες σας. Θυμηθείτε, έχετε την επιλογή να ενοικιάσετε τα έπιπλά σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε όλα τα προγράμματά μας.
Αν είστε κάτοικος σπιτιού και ψάχνετε για ένα πρόγραμμα 24 μηνών, η συνδρομή 2 ετών είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε, καθώς το προϊόν θα γίνει δικό σας!
Αν χρειάζεστε κάποιο έπιπλο για μικρότερο χρονικό διάστημα, προτείνουμε είτε το πρόγραμμα Σύντομης Διάρκειας (3/6+ μήνες) είτε το Μηνιαίο πρόγραμμα (1+ μήνας).
Το Μηνιαίο Πρόγραμμα και το Πρόγραμμα Σύντομης Διάρκειας είναι επίσης οι καλύτερες επιλογές για διακόσμηση σκηνικών!
Τι γίνεται αν θέλω να αλλάξω τα έπιπλά μου;
+
Πιστεύουμε ότι η ευελιξία είναι αυτό που επιτρέπει στους πελάτες μας να ζουν πιο άνετα. Αυτός είναι ο λόγος που προσφέρουμε αλλαγές με κόστος €99 και επιπλέον χρεώσεις μεταφοράς ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας, για πελάτες με προγράμματα ενοικίασης 3/6 μηνών και 12 μηνών. Κατά τη διάρκεια αυτών, μπορείτε να ανταλλάξετε τα αντικείμενά σας με άλλα, να επιστρέψετε αντικείμενα στο Loizos House αν δεν τα χρειάζεστε πλέον, ή να προσθέσετε νέα αντικείμενα στον χώρο σας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι όταν επιλέγετε να προσαρμόσετε την παραγγελία σας, απαιτείται να διατηρείτε τουλάχιστον το 75% του μηνιαίου συνόλου της. Οι αλλαγές δεν είναι διαθέσιμες για κατόχους μηνιαίων προγραμμάτων και προγραμμάτων 12+ /18+ μηνών.
Μπορεί η LHRENTAL να μεταφέρει τα αντικείμενά μου σε περίπτωση μετακόμισης;
+
Όχι, δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε μεταφορές αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, θέλουμε να διατηρούμε τον λογαριασμό σας στο Loizos House ενημερωμένο ώστε η οικονομική σας διαχείριση να είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή! Αν θέλετε να μετακομίσετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να μας ενημερώσετε για τη νέα σας διεύθυνση και θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να το ρυθμίσετε!
Σημειωτέον, υπενθυμίζουμε ότι η LHRENTAL δεν φέρει ευθύνη για τα αντικείμενα της παραγγελίας σας κατά τη διάρκεια της μετακόμισης. Σας συνιστούμε να είστε προσεκτικοί και να επιβλέπετε τους μεταφορείς τρίτων κατά την αποσυναρμολόγηση και τη μεταφορά των αντικειμένων σας. Αν μετακομίσετε εκτός της περιοχής μας, σημειώστε ότι δεν μπορούμε να παραλάβουμε ή να επισκευάσουμε τα αντικείμενα αυτά.
Μπορώ να έχω περισσότερα από ένα προγράμματα για το σπίτι μου;
+
Προς το παρόν, όχι, ένας μεμονωμένος λογαριασμός πελάτη δεν μπορεί να έχει περισσότερα από ένα προγράμματα ενοικίασης Loizos House για μία τοποθεσία. Ωστόσο, αν έχετε περισσότερες από μία κατοικίες και αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την Loizos House για να επιπλώσετε πολλαπλούς χώρους, θα πρέπει να δημιουργήσετε ξεχωριστά προγράμματα για κάθε διεύθυνση.
Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου πριν την παράδοση;
+
Μπορείτε να προσθέσετε ή να αλλάξετε αντικείμενα στο πρόγραμμά σας μέχρι και 4 ημέρες μετά την υπογραφή της σύμβασης ενοικίασης. Μπορούμε να αφαιρέσουμε αντικείμενα μέχρι την ώρα της παράδοσης, χωρίς επιπλέον χρέωση. Οι αλλαγές στα αντικείμενα δεν είναι διαθέσιμες για προϊόντα που έχουν αγοραστεί αυτή τη στιγμή.
Τα προϊόντα της LHRENTAL είναι καινούργια ή μεταχειρισμένα;
+
Εκτός από το πάθος μας για τη βιωσιμότητα, όλα τα προϊόντα μας θα φτάσουν στο σπίτι σας σε καινούργια ή σχεδόν καινούργια κατάσταση. Στα επισκευασμένα αντικείμενα μπορεί να παρατηρήσετε ελαφρές γρατσουνιές ή μικρά σημάδια σε μη βασικά σημεία των αντικειμένων. Όλα τα προϊόντα μας καθαρίζονται και αποστειρώνονται σχολαστικά πριν μεταφερθούν από επαγγελματίες τεχνικούς επίπλων. Η μόνη εξαίρεση είναι τα στρώματά μας, τα οποία είναι πάντα καινούργια!
Σημειώστε ότι τα ανακατασκευασμένα έπιπλα έχουν έως και 30% χαμηλότερο κόστος ενοικίασης και πώλησης.
Τι γίνεται αν κάποιο αντικείμενο υποστεί ζημιά;
+
Σας ζητάμε να φροντίζετε τα αντικείμενα σαν να ήταν δικά σας. Θέλουμε να νιώθετε άνετα και να ζείτε με αυτά! Αν και μπορούμε να επισκευάσουμε φυσιολογική φθορά, για ζημιές πέρα από αυτό, όπως λεκέδες, μικρές ρωγμές στο ξύλο, σχισίματα σε ταπετσαρίες ή πιο σημαντικές ζημιές (σπασίματα, ρωγμές, διαρροές κ.λπ.), είστε υπεύθυνοι για το 10% του κόστους επισκευής, ενώ το υπόλοιπο 90% καλύπτεται από εμάς. Τα τέλη επισκευής καθορίζονται κατά περίπτωση.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
Αν παρατηρήσετε ζημιές, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα μας κάνοντας κλικ εδώ το συντομότερο δυνατό, ώστε να το επιλύσουμε εγκαίρως.
Τι γίνεται αν έχω κατοικίδια;
+
Αγαπάμε τα κατοικίδια! Στην πραγματικότητα, η πλειονότητα των πελατών μας είναι περήφανοι ιδιοκτήτες κατοικίδιων. Ακολουθώντας τις προφυλάξεις που θα παίρνατε συνήθως με τα δικά σας έπιπλα, θα εξασφαλίσετε την επιτυχία και εδώ! Αν το κατοικίδιό σας ρίχνει πολύ τρίχα, σκεφτείτε τη χρήση ενός καλύμματος επίπλων. Μπορούμε να επισκευάσουμε μικρές ζημιές, αλλά σε περιπτώσεις σημαντικότερων σημαδιών, γρατσουνιών ή ζημιών στην ταπετσαρία, τα τέλη επισκευής καθορίζονται κατά περίπτωση.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτές οι επισκευές εξαιρούνται από την ασφάλεια των επίπλων και το κόστος επιβαρύνει εξ ολοκλήρου εσάς.
Σε τι πρέπει να προσέχω για να κάνω καλή χρήση των προϊόντων;
+
Η φθορά του προϊόντος (επίπλου) δεν πρέπει να έχει προκληθεί από κακή χρήση (π.χ. χτύπημα με αντικείμενο, χρήση ακατάλληλων καθαριστικών, τοποθέτηση ζεστών αντικειμένων επάνω τους κ.λπ.) ή εσφαλμένη διαχείριση από τον πελάτη (π.χ. βίαιη άνοιγμα πορτών ή συρταριών, λανθασμένη μεταφορά κ.λπ.).
Ο πελάτης πρέπει να διατηρεί τα έπιπλα σε κλειστούς προστατευμένους χώρους με θερμοκρασίες ώστε να μην επηρεάζονται από εξωτερικές συνθήκες. Τα έπιπλα με μεγάλες επιφάνειες, όπως καπάκια τραπεζιών, πρέπει να προστατεύονται από υψηλές θερμοκρασίες (συνιστάται η αποφυγή τοποθέτησής τους κοντά σε καλοριφέρ και η χρήση κουρτινών όταν βρίσκονται κοντά σε παράθυρα).
Αν τα έπιπλα που προορίζονται για εσωτερική χρήση τοποθετηθούν σε εξωτερικούς χώρους ή σε χώρους με υψηλή υγρασία (π.χ. μπάνια), τότε η ασφάλεια των επίπλων δεν ισχύει και φέρετε εσείς το 100% του κόστους επισκευής.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτή η επισκευή εξαιρείται από την ασφάλεια των επίπλων και το κόστος επισκευής καλύπτεται εξ ολοκλήρου από εσάς.
Ο τεχνικός της εταιρείας μας ελέγχει το προϊόν είτε στο χώρο του πελάτη, εάν βρίσκεται εντός Αττικής, είτε στην έδρα της εταιρείας κατά την παραλαβή, για να καταγράψει το αναφερόμενο ελάττωμα και εάν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επισκευάζονται το συντομότερο δυνατό (επισκευή και μεταφορά). Εάν η φθορά προκληθεί από σφάλμα του πελάτη, τότε ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς, εάν υπάρχουν, καθώς και το 10% του κόστους επισκευής.
Χρειάζεται να υπογράψω σύμβαση;
+
Ναι, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σύμβαση που θα περιγράφει λεπτομερώς το πρόγραμμα ενοικίασής σας με την Loizos House. Παρακαλούμε βρείτε και υπογράψτε αυτό το έγγραφο το συντομότερο δυνατό, καθώς δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε την παραγγελία σας χωρίς υπογεγραμμένη σύμβαση. Θα σας ζητηθεί επίσης να επιβεβαιώσετε την κατάσταση των αντικειμένων κατά την παράδοση υπογράφοντας το δελτίο παράδοσης.
Η Loizos House διενεργεί έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας;
+
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες ενοικίασης, διενεργούμε έναν ήπιο έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας, ο οποίος δεν επηρεάζει το πιστωτικό σας σκορ.
Η πρόσβαση στα δεδομένα σας περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση του οικονομικού σας προφίλ για την έγκριση ή την απόρριψη του αιτήματος ενοικίασης. Θα λάβετε απάντηση εντός 24 ωρών τις εργάσιμες ημέρες.
Ποια έγγραφα χρειάζονται για την αξιολόγηση;
+
A. Φυσικά Πρόσωπα
- Βεβαίωση Απαλλαγής από την Εφορία.
- Φωτοτυπία της Ταυτότητας/Διαβατηρίου.
- Φωτοτυπία του πιο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΚΟ με τα στοιχεία της κατοικίας του φυσικού προσώπου.
- Απόδειξη αποδοχών του προηγούμενου μήνα.
B. Ατομικές / Ελ. Επαγγελματίες
- Βεβαιώσεις φορολογικής ενημερότητας των τελευταίων 2 ετών.
- Φωτοτυπία της Ταυτότητας/Διαβατηρίου.
- Έντυπα Ε3 των τελευταίων 2 ετών.
- Πιστοποιητικό Έναρξης Εργασιών.
- Φωτοτυπία λογαριασμού ΔΕΚΟ (ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ) με τα στοιχεία της κατοικίας του φυσικού προσώπου.
C. Για άλλες μορφές εταιρειών, επικοινωνήστε μαζί μας.
Πότε θα χρεωθεί η κάρτα μου κάθε μήνα;
+
Το μηνιαίο ενοίκιο πληρώνεται προκαταβολικά κάθε μήνα μέσω αυτόματης χρέωσης από τον τραπεζικό σας λογαριασμό, εκτός αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά.
Η πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα θα χρεωθεί για τον πρώτο μήνα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Το πρόγραμμα σας ξεκινά την ημέρα της παράδοσης και θα χρεώνεστε μηνιαία από την ημερομηνία που η παραγγελία σας παραδίδεται στην τοποθεσία σας. Αυτό διασφαλίζει ότι δεν πληρώνετε μέχρι να έχετε τα αντικείμενα στο σπίτι σας! Αν είστε υπάρχων πελάτης, μπορείτε να δείτε το ιστορικό πληρωμών σας στον λογαριασμό σας.
Πώς υπολογίζεται η εξαγορά;
+
Αν οποιοδήποτε από τα αντικείμενα ζητηθεί για εξαγορά, δεν μπορείτε να το αποκτήσετε απευθείας. Όλες οι μηνιαίες πληρωμές μπορούν να εφαρμοστούν προς την εξαγορά στην αναγραφόμενη λιανική τιμή +€1 ανά προϊόν, χωρίς επιτόκιο ή πρόσθετα τέλη!
Γενικά, με τον χαμηλότερο μηνιαίο ρυθμό πληρωμής, θα χρειαστούν περίπου 24 πλήρεις μηνιαίες πληρωμές για να καλυφθεί η λιανική αξία. (Αν έχετε μικρότερη συνδρομή, θα πληρώσετε τη διαφορά της λιανικής αξίας +€1 ανά προϊόν.) Οι εκπτώσεις και τα referral credits δεν υπολογίζονται προς την τιμή εξαγοράς.
Η αγορά των αντικειμένων σας δεν γίνεται αυτόματα. Πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email κάνοντας κλικ εδώ έναν μήνα πριν από το τέλος του προγράμματός σας ή από την ημερομηνία που θέλετε να πραγματοποιήσετε την εξαγορά και οπωσδήποτε πριν από την επόμενη πληρωμή ενοικίου. Μόλις αγοραστεί το προϊόν, δεν είναι πλέον επιλέξιμο για τις συνδρομητικές υπηρεσίες μας, συμπεριλαμβανομένων των παραλαβών, ανταλλαγών ή μεταφορών. Όλες οι πωλήσεις είναι οριστικές.
Τι γίνεται αν δεν μπορώ να πληρώσω το λογαριασμό μου λόγω οικονομικής δυσκολίας;
+
Αν και αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις πληρωμές, μπορούμε να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, ανάλογα με την περίπτωση.
Η διακοπή των πληρωμών σημαίνει αυτόματα ακύρωση και λήξη του προγράμματος, ίση με το 75% των υπολοίπων μηνιαίων πληρωμών της σύμβασης μίσθωσης για όλους τους κατόχους προγραμμάτων με διάρκεια πάνω από 6 μήνες. Παρακαλούμε δώστε ειδοποίηση 14 ημερών για όλα τα αιτήματα παραλαβής.
Για να προχωρήσετε ή να συνομιλήσετε με την ομάδα μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
Μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
+
Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία πληρωμής σας μέσω του διαδικτυακού λογαριασμού πελάτη σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι αν συνδέεστε για πρώτη φορά στον λογαριασμό πελάτη σας, θα πρέπει πρώτα να "δημιουργήσετε λογαριασμό" για να μπορέσετε να επικοινωνήσετε με τη διεύθυνση email σας.
Ποιες είναι οι επιλογές μου στο τέλος του προγράμματος ενοικίασης;
+
Στο τέλος της σύμβασής σας, έχετε την επιλογή να εξαγοράσετε, να ανανεώσετε ή να επιστρέψετε τα προϊόντα στην LHRENTAL.
Το ποσό που έχετε πληρώσει για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο κατά τη διάρκεια της σύμβασής σας θα μεταφερθεί στη λιανική αξία αυτού του αντικειμένου. Η διαφορά θα είναι το ποσό εξαγοράς σας. Μόλις οι πληρωμές σας φτάσουν τη λιανική αξία, εκτός εάν έχετε ειδοποιήσει την ομάδα μας ότι επιθυμείτε να αφαιρέσετε το προϊόν από την παραγγελία ή να το εξαγοράσετε, οι πληρωμές μετατρέπονται σε χρεώσεις υπηρεσιών.
Αν δεν λάβετε κάποια ενέργεια πριν από το τέλος της σύμβασης, τα έγγραφα θα εμφανιστούν, κατανεμημένα σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Οι πελάτες στο μηνιαίο πρόγραμμα παρατείνονται αυτόματα από μήνα σε μήνα μέχρι τον 3ο μήνα. Μετά από αυτό, θα πρέπει να διατηρήσετε το προϊόν ή να επεκτείνετε τη σύμβαση επιλέγοντας ένα άλλο από τα προγράμματά μας. Υπάρχει επίσης η επιλογή να επιστρέψετε το προϊόν στο τέλος κάθε μήνα (για τον 2ο και 3ο μήνα με υποχρέωση του πελάτη να ειδοποιήσει 10 ημέρες νωρίτερα μέσω email συμπληρώνοντας τη φόρμα).
Οι πελάτες του προγράμματος (3+ μήνες) παρατείνονται αυτόματα από μήνα σε μήνα, αλλά έχουν την επιλογή να επιστρέψουν το προϊόν στο τέλος κάθε μήνα (με υποχρέωση ειδοποίησης 10 ημέρες νωρίτερα μέσω email συμπληρώνοντας τη φόρμα).
Οι πελάτες του Προγράμματος Συνδρομής (6+ μήνες) ανανεώνονται αυτόματα για άλλους 6 μήνες, κερδίζοντας έκπτωση 50% στην αλλαγή επίπλων, αλλά έχουν επίσης την επιλογή να αγοράσουν ή να επιστρέψουν το προϊόν στο τέλος κάθε μήνα (με υποχρέωση του πελάτη να δώσει ειδοποίηση 10 ημέρες νωρίτερα μέσω email συμπληρώνοντας τη φόρμα).
Οι πελάτες του Ετήσιου Προγράμματος Συνδρομής (12+ μήνες) ανανεώνονται αυτόματα για άλλους 12 μήνες, κερδίζοντας μια δωρεάν αλλαγή επίπλων, αλλά έχουν επίσης την επιλογή να εξαγοράσουν ή να επιστρέψουν το προϊόν στο τέλος κάθε μήνα (υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης δίνει ειδοποίηση 10 ημέρες νωρίτερα μέσω email συμπληρώνοντας τη φόρμα).
Οι πελάτες του Προγράμματος Συνδρομής (18 μήνες) ανανεώνονται αυτόματα για άλλους 6 μήνες και θα έχουν την επιλογή να εξαγοράσουν ή να επιστρέψουν το προϊόν στο τέλος κάθε μήνα.
Σε όλα τα προγράμματα, το ενοίκιο παραμένει το ίδιο όπως συμφωνήθηκε στην αρχική σύμβαση.
Τι γίνεται αν το πρόγραμμά μου δεν ολοκληρωθεί πρόωρα;
+
Συμβαίνουν απρόβλεπτα γεγονότα στη ζωή. Το καταλαβαίνουμε. Αν χρειάζεται να τερματίσετε πρόωρα το πρόγραμμά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα μας συμπληρώνοντας τη φόρμα κάνοντας κλικ εδώ. Τα τέλη ακύρωσης βασίζονται στη συνολική αξία της πολιτικής του προγράμματός σας. Το τέλος ακύρωσης ισούται με το 75% των υπολειπόμενων μηνιαίων πληρωμών της σύμβασης μίσθωσης για τους κατόχους όλων των προγραμμάτων, με ανώτατο όριο τα ενοίκια 6 μηνών. Παρακαλούμε δώστε ειδοποίηση 14 ημερών για όλα τα αιτήματα παραλαβής κάνοντας κλικ εδώ.
Πώς μπορώ να προγραμματίσω την παραλαβή των αντικειμένων μου;
+
Όταν είστε έτοιμοι για την παραλαβή των ενοικιαζόμενων αντικειμένων σας, απλά ενημερώστε μας τουλάχιστον δύο εβδομάδες νωρίτερα! Μπορείτε να το κάνετε συμπληρώνοντας αυτήν τη φόρμα επικοινωνίας κάνοντας κλικ εδώ! Επειδή το κόστος παραλαβής διαφέρει ανάλογα με το πρόγραμμα, μέλος της ομάδας μας θα σας ενημερώσει για το κόστος παραλαβής πριν την ολοκλήρωση του αιτήματος, ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις.
Μόλις το αίτημα παραλαβής ολοκληρωθεί, η ομάδα προγραμματισμού μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την ημερομηνία παραλαβής. Βεβαιωθείτε ότι θα είστε διαθέσιμοι την ημέρα της παραλαβής για να αποφύγετε οποιεσδήποτε χρεώσεις για αποστολές που χάθηκαν. Αν χρειαστεί να επαναπρογραμματίσετε, πρέπει να μας ενημερώσετε τουλάχιστον 2 εργάσιμες ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία παραλαβής.
Παρακαλούμε δείτε τις εξαιρέσεις που δεν καλύπτονται από την ασφάλιση:
Ζημιές που προκαλούνται από κατοικίδια (δείτε την ερώτηση "Τι γίνεται αν έχω κατοικίδια;")
Κακή χρήση προϊόντων (δείτε την ερώτηση "Σε τι πρέπει να προσέχω για να κάνω καλή χρήση των προϊόντων;") χρήση ισχυρών καθαριστικών για επιφάνειες ή χρώματα επίπλων.
Χρήση ισχυρών απορρυπαντικών σε υφάσματα.
Υπερβολική έκθεση στον ήλιο.
Τριβή αιχμηρών αντικειμένων σε επιφάνειες επίπλων ή υφασμάτων, με αποτέλεσμα γρατζουνιές ή σκισίματα αντίστοιχα.
Τοποθέτηση υπερβολικού βάρους.
Τοποθέτηση του εξοπλισμού σε εξωτερικούς χώρους ή σε υγρό περιβάλλον, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.